Detailansicht
Reading & Writing Quarterly : Overcoming Learning Difficulties
Verfügbarkeit: | Im Campus-Netz sowie für Angehörige der Universität auch extern zugänglich |
---|---|
Lizenzierter Zeitraum: | Jg. 13, H. 1 (1997) - ReadMe |
Lizenzierter Zeitraum: | Nationallizenz: Jg. 1 (1984) - Jg. 16 (2000) ReadMe |
Homepage(s): | |
Volltext online seit: | Jg. 1 , H. 1 (1984) |
Verlag: | Taylor & Francis Open Access Policy des Verlages in SHERPA/RoMEO suchen |
ZDB Nummer: | 2002516-6 |
Titelhistorie: |
|
Fachgruppe(n): | Pädagogik |
Schlagwort(e): | Leserziehung, Sonderpädagogik |
E-ISSN(s): | 1521-0693 |
P-ISSN(s): | 0748-7630, 1057-3569 |
Form: | Volltext, Online und Druckausgabe |
Kosten: | kostenpflichtig |
Bemerkung: | Reading and Writing Quarterly provides direction in educating a mainstreamed population for literacy. It disseminates critical information to improve instruction for regular and special education students who have difficulty learning to read and write. Interdisciplinary in scope, the journal addresses the causes, prevention, evaluation, and remediation of reading and writing difficulties in regular and special education settings. |
Liste der teilnehmenden Institutionen, die Volltextzugriff bieten. |